2021年7月26日月曜日

Guesting at Simon Says Stamp Monday Challenge Week4

 


Hi everyone,

Welcome to my last post week as spotlighted at Simon Says Stamp Monday Challenges this July!  As spotlight guest of the month at Simon Says Stamp Monday ChallengeI had so pleasured to share my works with a talented team . I truly do appreciate being invited as a guest .  I can't believe this is last project . It was a lot of fun for me and time files passed . You can see how much I really enjoyed it from my works. Thanks a million.

This week's theme is :

Wild with Washi


こんにちは! Simon Says Stamp Monday Challenges  のスポットライトゲスト、4週目最後の投稿にようこそ。Simon Says Stamp Monday Challenges  の今月のスポットライトゲストとして, 素晴らしいデザインチームと一緒に作品をシェアできたことをとても嬉しく思います。ゲストに招待してくださり本当に感謝してます。これが最後の作品だなんて信じられません。とても楽しくあっという間でした。私がどれほど楽しんでいたかは作品からわかるでしょう!本当にありがとうございました。


今週のテーマは、

Wild With Washi

和紙でワイルドに

          







Closed the card


OPEN


POP-UP Harrison







I made a pop-up card that pops high using Harrison covered with Tim Holtz Vintage design tape .  I created a background with Distress stain Salvaged patina and Spiced marmalade , and Tim Holtz/Stampers Anonymous  professor 2 and Faded Type . Harrison pops out when you open the card.


Harrison をTim Holtz Vintage design tape でカバーし、それが高く飛び出すPop Up カードを作りました。背景には、Distress stain のSalvaged patina Spiced marmalade とTim Holtz Stampers Anonymous Stamp professor 2 と Faded Typeを使いました。カードを開くとHarrisonが飛び出します。





To begin , I put Harrison die on the craft card stock and drew its outline with a friction pen. I covered with some different kinds of Tim Holtz Vintage design tape longer than the out line 、and die-cut the pieces (face, mane, and body ) that are used to the Harrison .


まず初めに、私はクラフトカードストックに、Harrisonのダイを置いてフリクションペンでそのアウトラインを描きました。そのアウトラインよりも長めにTim Holtz Vintage design tapeの異なる種類のテープで覆いました。それを、Harrisonの作成に使われる部分( 顔やたてがみ、体)でダイカットしました



I put them on top of each other and glued them to made Harrison.
For the ears, I used Distress ink kitsch flamingo


それらを重ね合わせて貼り、Harrison を作りました。耳には Distress ink kitsch flamingo を使いました。





To make a pop base , I sprayed two 4"×6"craft papers with Distress Oxide Spray Hickory smoke  and Frayed burlap on craft paper , and randomly applied old Tim Holtz designed washi tape . Then , stamped on it using a professor 2 and Faded Type  stamp set with Archival ink ,  crumpled it.


ポップさせるベースを作るために、私はクラフトカードストック2枚 4×6インチにDistress Oxide Spray Hickory smokeとFrayed burlapをスプレーし, 古いTim Holtz design Tape をランダムに貼りました。更に Archival ink でprofessor 2 と Faded Typeのセットを使いスタンプし、クシャクシャにしました。










I colored directly to the paper with Distress Antique linen on the surface wrinkles. For the background, I cut the Distress white Heavy stock 5.5”×5.5”, and made 1.5-inch crease, and sprayed with Distress Salvaged patina and Spiced marmalade. I attached a acetate sheet 4”× 5.5” to the 1.5 inch part with double side tape, and covered there with some different kinds of Tim Holtz Vintage design tape .

しわの表面に Distress Antique linen を直接着色しました。背景は、Distress white Heavy stock を5.5”×5.5”インチでカットし、1.5インチの折り目を付けDistress Salvaged patina  Spiced marmalade.をスプレーしました。両面テープで1.5インチの部分に4”×5.5”インチの透明シートを貼り付けました。いくつかのTim Holtz Vintage design tapeでそこを覆いました。










【 Half  V-fold-Lifter】
 I made a crease in V at an angle of 110 degrees to two pop-up pieces(V-Fold). The left side of them is short ! Because the cover is transparent so I made them invisible . 
If you stick it parallel to the center of the card , the pieces will move together when you shut the card.
I cut the part that sticks out when shut the card, and  put it on top of so that Harrison  would be visible. I cut the pop up base into a rock shape.


Half  V-fold-Lifter】

2つのPop-upベースに110度の角度でVに折り目を付けました(V-Fold)。 それらの左側は短いです! カバーが透明なので見えないようするためです。カードの中央のラインに平行に貼り付けると、カードを閉じたときにピースが一緒に移動します。カードを閉じたときに突き出る部分をカットし, Hririsonが見えるようにその上に Harrisonを配置しました。Pop- up ベースを岩の形にカットしました。



I covered another card stock with Tim Holtz Christmas design tape and die-cut it using Tim Holtz   Sizzix  Stampunk Border Bigz die、and stuck it on the cover along with other different tapes. 
I used paper that had already been sprayed with Distress stain Rustic Wildness to die cut using Funky Trees and put it on the card.
 

私は、別のカードストックを Tim Holtz Christmas design tape で覆い、Tim Holtz sizzixのSteampunk borderを使ってダイカットし、違うテープと一緒に表紙に貼りました。すでに Distress stain Rustic Wildness でスプレーしておいたペーパーを Funky Trees を使い ダイカットしカードに貼りました。




I covered another Card stock with Tim Holtz Christmas design tape . I die-cut it and the black card stock using Tim Holtz SIZZIX Alphanumeric shadow upper thinlit die . I combined both letters and put them on the cover and inside . I put Harrison's H in the same position from the front and back. 

Finally, I die cut Tim Holtz SIZZIX stacked Circles die and put the circles on there.

Tim Holtz Christmas design tape を別のカードストックに貼りました。それと黒のカードストックをim Holtz SIZZIX Alphanumeric shadow upper thinlits die で抜きました。両方の文字をを組み合わせてカードに貼りました。HarrisonのHは表と裏から貼りました。

最後にTim Holtz SIZZIX stacked Circles dieで抜いたサークルを貼りました。













Don't forget every week , one lucky random participant has chance to win a $25 gift voucher to shop at the Simon Says Stamp and you can join in up 5 times , which means you could have 5chance to win!  Good luck every one !
You have until 8am Ohio time. 1pm UK time, 2PM CET to join in and good luck ...


毎週 勝者/Winnerにはショップで使える25ドルのギフト券を配ってます。勝者はランダムに機械で選ばれ5回参加できるので、5回選ばれるチャンスがあります。皆さん頑張ってください!
締め切りはオハイオ州の月曜日午前8時までです。イギリス時間午後1時、中央ヨーロッパ標準時午後2時, 日本時間では月曜日のPM9時までには投稿しましょう!インスタグラムを使っているなら #sssmchallenge を追加するだけで参加できます。
全ての作品は、7/26以降に作られた新しい作品または、未公開作品に限ります。













Thanks so much for stopping by & have a nice day!
Happy Stamping!
Love & Hugs

立ち寄ってくださり、ありがとうございます。

           
 Megumi






0 件のコメント:

コメントを投稿